رژیم صهیونیستی، زمینه‌ای برای محو آمریکای جنایتکار  است  

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، زمینه‌ای برای محو آمریکای جنایتکار  است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه ملت‌ها باور دارند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: یک روزی تنها سلاح مردم فلسطین، سنگ بود، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی با سلاح جنگی به جنگ با رژیم صهیونیستی می‌روند.

او ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم مظلوم غزه به طوزگر قطع پیروز هستند؛ اسرائیلی‌ها بنا داشتند حماس و مردم مظلوم را از بین ببرند همچنین می‌خواستند جمعیت فلسطین را بین ۱۶ کشور تقسیم کنند، اما هیچ کدام از توطئه‌های آن‌ها عملیاتی نشد.

امام جمعه اهواز گفت: وقتی ملتی همچون غزه پای ایمان و اراده خود باشند و تمام قد در میدان حضور پیدا کنند، خداوند متعال آن‌ها را یاری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مردم غزه نشان دادند با تکیه بر خدا و ایمان مردم، تمام ناشدنی‌ها را شدنی خواهد شد، افزود: امروز فکر، اندیشه و فرهنگ بسیج به دنیا صادر شده است و همه ملت‌ها در برابر زورگویی ایستادگی می‌کنند.

او سبک زندگی اسلامی را یکی از مطالبات جدی رهبری دانست و ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و سبک زندگی غربی را جایگزین کرده‌ایم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت فرزندآوری گفت: بسیاری از زوج‌های جوان ما در بحث فرزندآوری، مشکلات اقتصادی را بهانه می‌کنند در حالی که قرآن کریم، مشکلات اقتصادی را بهانه‌ای برای فرار از فرزندآوری برشمرده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: قبل از انقلاب اکثر خانواده‌ها به لحاظ مالی مشکل داشتند، اما همگی آن‌ها چندین فرزند داشتند و بهانه تراشی نمی‌کردند.

امام جمعه اهواز ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ما از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام بوده و در دوران دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی در کنار سایر نیرو‌ها حضور پررنگی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فردضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان افزود: از تمامی دانشجویان انتظار داریم در همه عرصه‌ها مطالبه‌گر بوده و آرمان‌خواهی کنند؛ یک دانشجو باید همه ظرفیت‌های کشور را ببیند و برداشت درستی از موانع واقعی داخلی و خارجی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.